مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:552024-01-11حوادث

دستگیری باند سارقان باطری خودروهای سنگین در سمنان 


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک باند چهار نفره سارقان سابقه دار باطری خودروهای سنگین در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ عباس عرب شامگاه گذشته بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت باطری خودروهای سنگین در سطح شهر ، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد ماموران کلانتری 13 گلستان با استفاده از تجهیزات به روز و با اقدامات هوشمندانه و با بکارگیری منابع و مخبرین توانستند هویت سارقان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت آنها ، هر 4 نفر را در یک انبار ضایعاتی در حال فروش دو باطری سرقت شده دستگیر کردند.

سرهنگ عرب بیان کرد: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و با بررسی سوابق آنها مشخص شد هر 4 سارق سابقه دار و معتاد بوده که در نیمه های شب اقدام به سرقت باطری خودروها کرده بودند و آنها را با قیمت پایین تری به ضایعاتیهای سطح شهر فروخته بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی پیرامون سرقتهای احتمالی توسط این باند ادامه دارد خاطرنشان کرد: هر چهار متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و با تعیین قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند ، امید است احکام بازدارنده تری برای این سارقان مانع از تکرار جرم توسط آنها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان باطری خودروهای سنگین در سمنان 

دستگیری باند سارقان باطری خودروهای سنگین در سمنان